貳零壹柒年肆月捌日

返咗呢份工一個月

好唔慣 好唔慣

成Team人個個都好好

搵唔返喺香港兩星期果團火

其實係有喺度

份工係好有意義 要學嘅野都好多 好多複雜嘅電腦System 成個公司點run 佢地話正常三個月先上手

可能自己要求太高 有野唔識好正常 但係俾自己壓力太大

開頭以為自己好掂啦 入到外國公司做野 Interview都完全將自己最好嘅一面展現

入到黎先發現自己根本同”英國人”完全冇聯係 除咗係英藉外 對英國一無所知

感覺自己完全係個Outsider

同Team勁多女仔 又冇壞嘅lol 不過成班女人 加上文化差 加上我慢熱底 好難好難融入 都唔知幾耐先渾得熟

上次返香港我好興奮 超Social 勁鍾意講野傾計 覺野中英Spanish都冇話唔得 我直頭信心爆棚到覺得冇野係achieve唔到

宜家果股氣勢冇哂 可能面對新沖擊係需要D時間….

第一年去 VU 同班香港人都用左成年先熟

喺美國生活俾咗個機會我重新發掘自己,但係唔通真係返返香港先展現到我自己最好最自然嘅一面?

我真係唔知為乜又要用時間適應唔屬於自己嘅地方。係咪為左安穩d嘅生活?

宜家生活算係穩定左,亦都做緊自己鍾意做嘅野,但係突然又覺得缺少咗d野。

近排教廣東,用沖上雲霄1教,逐句台詞解釋(廣東話真係非常非常之咁有趣 可以寫十個blog), 今次睇第三次喇。

好想隻手快D好返。。。宜家每日都rehab…. 希望六月可以開始游水,向我嘅目標繼續行

Leave a Reply

