人生Trade-off 點

人生做嘅決定就係不停咁取捨

之前同法國人傾計,引伸到思考如果第日有小朋友,會將佢放啲邊成長。放喺香港同外國各有利弊,稍後逐一討論。

之前我考慮去邊做野生活,香港美國英國,取捨位岀奇地同將小朋友放邊成長相似。

首先諗下小朋友放喺邊度大好。放喺外國嘅話,點都會個童年開心,至少輕鬆d。當然都要睇係咩家長。Asian American 家庭大有虎在。喺美國讀書識嘅Asian American, 大部份人都同Asia大嘅Asian唔同樣。總之一睇就好大機會睇得岀。美國人影相通常都會好開心,露晒齒笑。相反, Asian Asian通常都唔知做乜總係收收埋埋。又好似好多煩惱咁。重點係,小朋友應該俾佢地自由發展所長,外國應該唔會操tsa, 制造一班唔用腦嘅低能兒童(包括我自己在內haha)。

放喺外國大,自然就係個外國人。中文好可能冇咁好。父母同子女喺同一地方已經會有文化溝,再加上唔同地方成長,會岀現更深層嘅溝通障礙。喺纽西蘭大嘅親戚,個媽媽話d 仔女睇電視笑,佢都唔明。仔女話解你聽都唔明架喇。同樣tvb gag位,仔女都未必明哂。講緊呀媽已經英文fluent ,去到某個位都會有個填補唔到嘅cultural溝。我以前美國個roommate同佢由廣東黎嘅媽媽打親電話都ai哂交咁,基本上聽得岀呀仔都表達唔到英文想講嘅野。呀媽呀仔傾計就冇左果種深層次,入肉嘅交流。

放喺香港佢地就會做返香港人,識返香港中華文化,但係今時今日,放喺香港第日都未必會同我講廣東…. 可以考慮Home school, 或者唔Q生算數:0

之前諗喺邊做野都有取捨…. 外國生活會快樂D, 可以脫離香港嘅工作環境。但係我冇諗過,我根本唔遲於美國,亦唔屬於英國。我花咁多時間融入唔係做唔到,而係到頭來,家只有一個。外國中餐屎一碟都舊幾水,真係食屎好過。即使香港政治環境有幾壞,其他野冇幾差,人有幾mean, 我都想終有一日返黎 。可能都係隔黎飯香,失去左先覺得好。所以我宜家要盡量爭取同享受喺外國做野。雖然宜家真係好難適應。但係我相信我會做到。喺外國至少有條件講理想。喺香港所有人都太現實。

Leave a Reply

