男女之間有純友誼嗎?

最近返香港約咗勁多朋友,嗰兩個星期係我人生最外向最social嘅兩個星期。一向慢熱嘅我都突然愛上聊人傾計,因爲同人傾計真係可以產生無限可能,可能識到超啱傾嘅人,可能識到你人生嘅伯樂,可能發現原來呢個世界有人同你諗埋同一樣咁奇怪嘅嘢!

講返喺香港,約咗個好friend嘅女仔朋友,同佢兩年冇見,約咗喺中環等,然後我哋即興入咗長洲。由於同佢太熟,我同佢無所不談。(佢其實都係個靚女) 其他人唔知會覺得我哋似情侶,但係當然唔係。我哋搭船傾計,第一次講到我哋之間微妙嘅關係。我問佢覺得男女之間有冇齋朋友,我哋嘅結論係男通常覺得冇,女通常覺得有。咁你咪前後矛盾囉?係因為我同佢性格上不合,知道大家都有turn off點,所以覺得一齊會好怪。等我之後解釋。另外,我哋都直接講咗一向:我哋知我哋係一定唔會一齊。

我自己覺得,如果男對女有意思,之間就無純友情。如果男對女冇意思,基於不同嘅原因都好,咁就可以有純友誼。

男人係唔會留女性朋友喺身邊,除非嗰個女仔1)唔sexually attracted to 你, 又或者 2) 性格上完全唔compatible。

換句説話講,如果男嘅留妳喺social circle,佢一定係對妳有意思,至少妳喺佢心目中係索女或者係好女仔/對象,咁姐係留妳喺身邊最終都係想有其他目標,姐係對妳唔止係純友誼啦。真嘅男人,無論佢會唔會講岀口,留你喺身邊,總係有其他原因,唔會只係“想做你朋友”,除非

1) 個男仔覺得女仔外表身材唔吸引,咁就有可能只係想同妳做friend,因為冇其他目標….

2) 又或者 性格上完全唔吻合,知道一齊一定火星撞地球,或者完全唔啱feel, 咁即使個女仔係正,都會選擇唔同佢一齊,或有進一步發展,咁就有可能維持朋友嘅關係。

亦姐係,個人意見,如果我真仲愛,我唔會想留妳喺身邊做”朋友”,我會完全唔再搵妳…. 因爲我想妳做我嘅伴侶,我想同你一齊係多於朋友…

之前讀過動物嘅Mating behavior, 其中講到一個theory叫做 Eager male, choosy female。係指男性造精用嘅energy好少,女性造卵每粒嘅晒嘅energy比一粒精多好多,咁一個species要成功reproduce 男就要eager d, 女性就要揀擇d, 咁d 後代先會genetically勁d, 咁個物種就有大d機會喺日後生存。

當然人唔單只係周圍搞嘢嘅動物啦。我哋有較高嘅智慧,有道德嘅考慮,我哋有後代要維繫家庭,要維繫社會,等等。

之前聽森美嘅節目講到性同愛。有性定愛先?(有性我指係因性相吸) 性一定係行先,我意思係男女之間互相吸引,一定有外表身型嘅因素,而動物都會取決呢d因素而決定呢個伴侶能唔能夠生到更好嘅下一代。所以不論我地有冇察覺,其實性會行先。當然人有少少唔同,性同愛都有重要性。有性冇愛好難維繫家庭,有愛冇性嘅愛情,現實d講好難實現 (人嘅社會有例外,例如身份明利因素影響)。

我同呢個朋友互相問咗大家一個問:有d咩原因另你覺得我唔會成為你伴侶。大家都講岀咗一d性格上令我地完全唔會諗一齊嘅特質。

我哋傾得興起,正正入肉,架長洲船已經返到中環,我又有下一埸趕住落船,好想繼續探討落去,但無奈對話就此告一段落。

人嘅一生遇到鍾意嘅人一定唔只一個,咁講一生一世嘅愛情係為咗咩?咁邊個發明咗結婚?點解愛一個人就要結婚? 可唔可以好愛但係唔”做男女朋友”? 可唔可以好愛一世一齊但唔結婚?

亦聽過唔少人講男女朋友之間就好似最好嘅朋友。下?咁究竟係友誼定愛情? 會唔會就係用 有冇性 黎衡量究竟男女之間係朋友定情人?

唔知自己Up緊乜。。。

 

 

 

Leave a Reply

