給F小姐的信

想講聲多謝妳
多謝妳嘅岀現 令我反思自己人生 令我更珍惜親人

想講聲對唔住
我做事灑脫 有d說話我唔鍾意轉灣未角 如果hurt到妳真係好對唔住
我個人就係咁真
有人話對女人唔可以講真話
我可以好賤咁呃妳
但我做唔到

我都估唔到我地會咁完結
我點解仲要打呢d… 點解我行開去維園都想要喊 點解我以為好潚灑但我又要回望妳….

我嬲妳…因爲我只想親近妳…點解妳要完全唔肯….

我有諗過如果我話唔會 結果有咩唔同
如果我唔答就錫妳一啖 唔知結果又會點
妳話妳只係咁啱岀現,引起左我興趣,就算邊個岀現,我都會以為我會愛上左佢

唔係架,每個人都唔同,冇野可以代替我地之間嘅感覺….

諗深一層,我地無論果晚有冇相見,我地根本一齊唔到
未會傷到大家時 或許有個了斷對大家都係好事. 或者一切都係注定左

我知妳愛自由
我地盡情愛我地身邊嘅人 盡情探索呢個世界

妳呀,記住有方向d
好多野唔好俾Stereotype 呃左 好多野都係事在人為
妳有一顆掘強嘅心 口硬心軟
做任何事都認真d
我自己鍾意行多幾步 為其他人著想
之前問過妳份工有咩使命
如果我做空服 我嘅使命會係真心提供一個舒適愉快嘅旅程

我希望妳繼續搵返自己 要改嘅習慣就改喇 學你話齋 繼續快樂 珍惜身邊嘅人

妳知我愛過 我就無憾了
多謝你令我重新學會珍惜親人
妳嘅岀現間接幫左我反思我嘅人生
尼斯我應該唔會再同其他女孩子去….果度我覺得係屬於我地…

我地隨緣啦

多謝妳,我宜家好快樂,妳都要快樂

Leave a Reply

