點解點解

點解個個都話返工係苦悶?點解唔可以寓工作於娛樂?點解唔多d人會去做多d瘋狂嘅事,如果一生得三十歲,你會想冇憾地過?點解我細個咁乖,乜都聽呀爸呀媽話,連自己想踢校隊都唔敢講?點解呀媽俾我等一個關於愛情嘅advice就係唔好要生要死?點解唔係話要give多d love? 愛唔係應該愛到轟轟烈烈至死不渝架咩?點解我地要咁口是心非?點解唔可以做危險嘅野?點解作爲香港人亞洲人,我處處都總有掣肘?點解人會活喺呢個世界?點解人要為錢工作?點解錢值錢? 錢由邊度黎架?不如去個荒島住仲好。

我唔信乜乜一定係咁咁咁。咩叫一定。我將來嘅工一定要係有義意改善地球環境嘅,我會每日急不及待返公司。我要繼續追夢,我想做足球員,我想做桌球手,我想做三項鐵人,我想彈結他開show,我想去旅行賣藝,我想去Cuba, 我想返去Colombia跳salsa, 幾年後環遊世界,我想返香港旅行行山食野探朋友,我想返香港做個救護員……

第一步已經完成。我會將佢地一一實踐!我想點就點! : )

2 thoughts on “點解點解”

  1. 第一個問題- 因為呢個世界確實有好多人無得選擇 為左生存無辦法唔做自己唔鐘意既野 做到自己想做既野既人其實好幸福;)

Leave a Reply

