見工前的六小時

經歷喺美國四五次見工,嚟到倫敦,見左喺英國嘅第三份工。之前兩份係做廚房,我知我隻手應負唔嚟,所以拒絕咗。一切一切都好似有晒安排。由喺美國不斷send application, 慢慢學識market自己,搵自己嘅skills, 到準備interview, 到斷手,去英國,搵廣東話學生,去歐洲旅行幾日重新返思過去,中間嘅迷失,思考人生目的,到搵到呢份環境NGO工,我send岀去我已經知佢一定會搵我in。

由十二月中寄咗Application, 到一月頭收到通知,約左今日面見。準備咗四五日,我腦嘅idea 已經融會貫通,臨瞓前都一片空白。夜晚八點幾,意國人已經係咁講想飲酒have fun,但係佢知我今日要7 am起身,而佢飲醉之後會大叫,之前已經試過咁半夜嘈醒咗我。法國同意國人於是話佢哋會喺廳飲,而法國人話會控制意國人嘅情緒。意國人問我join唔join, 話人只係live once. 我話not tonight. 之後去邊做乜都得,今晚就係唔得。

晚上十一點半,我仲未攰,但知道意國人已經飲醉,遲早一日我會俾佢哋screw up一穫大嘅。佢開始傻笑,話我地係咁耐以嚟最好嘅roommate。我同佢講,為左我,請你乖乖地,唔好喺露台屙尿 (屙到成個廁板都係都算) , 然後乖乖哋瞓覺,就係幫到我最大嘅忙。凌晨十二點,我都準備瞓覺。我知道,佢地一醉,我呢六個鐘默默承受住一d風險,唔知會係咩,例如起身大叫。。。。我將所有isle嘅野都推入床下底,聽日著嘅衫都放返入個衣櫃。。。以防萬一。

兩點幾我扎醒,驚覺只係過咗兩個鐘,於是再瞓。兩點五十分,傳奇嘅事發生咗。瞓喺我對面嘅意國人,突然發岀一d怪聲。。。飲完酒可以發生咩事?嘔!佢嘔…. 喺一個最唔適合嘅時間,我最需要睡眠嘅時候,佢uuurghhhhhhh。。然後黯然地講咗一句fuck… 大概因爲佢知道可能會搞到我…聽到嘔吐物四濺,我心諗仆街喇。佢係好人,不過呢一刻我只係要顧住我對對鞋冇俾佢整污糟,我有諗過幫佢,但係首要嘅係要瞓足覺。瞓喺我樓上嘅法國人起身幫意國人清理地下。。。佢地竊竊私語,似乎驚嘈醒我,於是我就扮冇被嘈聲繼續瞓。

七點半鬧鐘一響,繼前幾日發夢喺喉嚨不斷抽岀一d choke住我度氣嘅物件,例如膠袋,琴日發夢我磨牙磨至牙膠斷開咗四舊…. Long night… 不過我同自己講唔可以俾其他嘢影響。

九點半到公司,見咗兩位大粒,傾傾傾,不知不覺就過左一個鐘。我覺得大家都夾,佢話請人depends on一個未知嘅budget. 一月尾通知。睇下機綠吧!

如果請,我第一時間要搬走。唔係話佢哋唔好,但係終有一日,我會因為佢哋飲酒吸草而負上沉重代價。

Leave a Reply

