我的快樂時代1.3- 加勒比海海島 Caye Caulker

飄流記 [Day 6] 二零一四年七月二十三日@ Caye Caulker

一早起身就煩惱緊budget嘅問題、下一站落腳嘅地方同埋下一站逗留踲時間. 係咪應該喺Flores留多幾日? 係定係應該去Antigua玩兩三日呢? Flores同Antigua都好似好靚, 而且hostel真係一d都唔貴~ 咁book幾多日好? 邊間hostel好? 使唔使同spanish school講聲我可能會遲一兩日到? 就係咁諗下諗下就11am了. (今朝7am起身), 我心諗我一定要出去個沙灘度泳下水. 點知我一出門口就落雨……心諗冇理由因為落雨而唔去一個咁靚嘅地方泳水. 所以豪俾啦, 落就落啦! 去到島上北邊嘅一個沙灕, 沿岸嘅海水好清, 而且見到有魚添!
dsc00503
沿住一jaa海草行行行(深藍色嘅地方!), 向外行大約一百米都係一樣咁深水~喺果度游左一陣水, 上水食左個BZ $6嘅burrito, 想離開之際, 見到有個靚女自己一個 ^^

傾落原來佢係Quebec人, 岩岩玩完mexico所以過埋呢邊去個blue hole潛水. 之後我地由果ja海草行返出去再游左陣水. 果日晏晝都同佢一齊hang out,睇埋個日落同食左個 chievers? 有蝦+onion+green pepper+lime= curvier?… 唔記得個名呀不過好好食!

dsc00551

dsc00579

dsc00592

dsc00588
當地人捉龍蝦, 大約usd$15-20有得食

dsc00598
同靚女睇日落乎復何求?

我地問老闆有冇chievers?食, 佢詬冇不過佢可以整~ 可能因為老闆見我地坐左喺佢餐廳外面個沙灘喺度幫手執垃圾~ 可以食到老闆專登為我地整嘅食物, 又有個新嘅朋友仔陪下傾下計, 又可以試下新野:}

dsc00600
唔好咁睇住我啦

dsc00608-copy

cc_g-copy老闆整嘅ceviche + chips!

cc_g2-copy
加杯Belize Coca Cola *v*

原來Linda果日病左所以先冇出現…

8:55pm
好攰

[知喇, 叫ceviche! 係一種中南美最typical嘅食物]

2 thoughts on “我的快樂時代1.3- 加勒比海海島 Caye Caulker”

Leave a Reply

