我的快樂時代1.2-墨西哥Couchsurfing

出走日記 [Day 4] 二零一五年七月二十一日@ Cancun

to_belizecity

經過頭一日喺plaza呆等左超過五小時後, 第二天就打算到馬雅人遺跡— Chichen Itza行下,亦係所有人到訪墨西哥Cancun其中一個必到嘅景點。  經couchsurfing朋友的指示 (好, 稍後再講couchsurfing) 終於到達zona hotel。  當時大約9 am, 搵到d tour 佢地話我muy tarde, 因為d tour 7-8點已經已經開始出發。 我好好奇, 因為我朋友話上次佢同朋友都係唔係太早去,都有tour去。 (再諗返去俾我嘅指示,先察覺我行左去另外一邊… 唔怪得個價仲貴左…  ) 咁好啦, , 照book左聽日再去. 咁宜加去邊好? 一於去Cancun最最最有名嘅地方—沙灘! 雖然未至於「 椰林樹映,水清沙幼 」, 但海水實在非常咁清澈, 而且藍到一個點…真係好有衝動即刻跳落去游水… 不過冇諗過去唔成Chichen Itza, 所以冇帶泳褲同其他衫換,所以只係喺沙灘行下,不知不覺咁就行左幾個鐘。

dsc00429
dim guy gum len ga, and ngo mo bring swimming ge shorts…

dsc00405

dsc00422

dsc00436
講勿內進嘅 temptation…. 入唔入好呢? 有幾個len仔wor, 算啦, 唔好喇今次

dsc00438
見到成副裝備嘅警察, 叫頭先幾個len仔落返黎. 佢地仲示意叫我唔好再影佢地.  ok…

dsc00442
唔小心著到全身深色熱死…

大約兩三點就返返cancun centro,順便去一轉mundo joven, 想整返張ISIC咭. 但係又唔記得帶相…… 當時三點, 然後又要等couchsurfing 個friend 8pm 放工….. ?!! 結果又死死氣咁返plaza食下野。 到五六點因為太悶, 走左去plaza另外一邊一個近海嘅地方,周圍有一家大細散步, 三五成群嘅知己, 情侶們….. 總之係男女老少啦! 第二日咁就結束…….

去chichen itza 同cocobongo嘅故仔聽日再交代!

現出發到playa del Carmen! 琴日識左位couchsurfing 朋友嘅朋友! Ttyl!

9:35 am

飄流記[Day 5] 二零一四年七月二十二日@Belize City Marine Terminal

上回談到Day 2去唔成Chichen Itza, 結果day 3終於去得成! 跟左一個tour去, 感覺成個地方好旅遊同商業化…… 一個一天團喺Chichen Itza 逗留嘅時間只有可憐嘅兩小時……前後去左d 「 馬雅手鏈團 」同「 馬雅午餐」, 簡直就係……不過媽咪講過有時去旅行有d位就盡量水enjoy d,差少少錢就唔好慳住慳住.

由7:30 am pick up, 8:30 再換旅遊巴, 大約11am 去「購物 」, 食左個不知所謂嘅馬雅午餐, 大約兩點終於去到chichen itza! 記得之前Janice去過, 個金字塔係幾壯觀嘅. 其中導遊提及馬雅人嘅文化、歷史、建築、哲學……老實講聽完都唔明. 其真旅行嘅意義係咩呢?

dsc00479-copy

dsc00485

dsc00466
有位朋友幫手影, 張張都好 mea下^^”

喺chichen itza 個金字塔影左幾張相之後, 就去左個「天然 」嘅cenote 游水~ 不過我知道我自己一個人去, 結果泳褲都費事帶. 但係咁鬼熱, 見人地跳落去好似好爽, 搞到我都有少少想一齊跳落去嘅衝動.
dsc00493

大約9:30pm就返返市中心附近嘅plaza las Americas. 收到Ale whatsapp來佢同佢roomate同佢d朋友由7:30已經開始等緊我去cocobongo行下. 識左住過Houston嘅Enriquez, 住過Colarado嘅Linda同埋來自阿根庭嘅Vanessa. 去左Ale個roomate做野果間bar飲野, 語言誤會中俾人昆左198 peso 買左杯野飲 (頂 .V.) 不過見識到一個好有Las Vegas感覺嘅地方! 最正最正嘅地方莫過於於bars行三分鐘就係一個好靚嘅沙灕!
10572762_10152588493168735_699406561_o

img_20140723_220348

好好人嘅Linda約左我day 4 早上去playa del Carmen, 佢地話下晝佢地會整d墨西哥野食俾我試下. 我梗係好期侍啦! 原來couchsurfing真係唔單只係有個唔免費地方住咁簡單, 而係可以識到一班好local嘅朋友! 約左10:30 am, 我等完一個鐘又一個鐘…又再一次考驗我嘅耐性……: p 等左兩三個鐘 結果我自己去左附近一個沙灘去泳水去:)

去完沙灘5點幾, 又喺plaza r wifi…… 真係好鬼頹. 等到七點幾, 見Ale未text返我, 我已經有d擔心, 因為我10pm車, 所有野都未執……於是我就返去佢屋企等, 等到8點幾我又行返去plaza問佢拎條匙, 咁先有返半個鐘執下野~ 10pm 趕到去巴士站, 10:15上車, 4:30am離境, 俾左usd$25… 5:30 入 Belize境, 8:30am 到belize city…
img_20140723_221515

呢程車無想像中咁辛苦, 因為原本已經夠攰. 醒下瞓下咁. 呢幾日適應左冇冷氣瞓覺,  但係琴日架車真係凍到pk, 腳又冇得伸直:(  一落車原來呢度主要都係住左黑人. 由bus terminal行到去marine terminal, 感覺好似身處喺大澳. 買左張飛入caye caulker(一個island) 諗住住一兩晚~到時再算啦。。。。。。:)

cc_b-copy
由Belize City Bus Terminal向碼頭行左半個鐘

img_20140725_100454-copy
再出d有個位好似大澳條橋!! 不過冇影…

cc_k-copy
Caye Caulker 見!

to_cayecaulker

10:15 am

[後記: 喺Mexico試couchsurfing並唔係一個最好嘅 idea, couchsurfing host好好人, 不過佢地住平民區, 入夜後好難搵路, 同埋有少少唔安全… 之後發現中美hostel 都只不過係$4-10 usd,所以就冇再花太多心血搵couchsurfing host ]

Leave a Reply

