我的快樂時代1.1-戰兢起行墨西哥

出走日記[Day 1]   二零一四年七月十八日@ Cancun

經過一個搭左2程飛機嘅夜晚, 今日大約中午終於到左墨西哥嘅Cancun. 感想只有一個: 好攰。或者係,做乜帶咁多野喺背囊…… 真係想像唔到「 咩」住個backpack行咁多個月(今日行半個鐘已經攰死左……) 加上搭飛機根本瞓唔到,宜加攰到好想返屋企…… 搭飛機果陣有一刻好想放棄,究竟係為左d乜而要決定出去走一年? 好老實講我係好想逃避現實, 我唔想再受果種讀書嘅anxiety。 我同呀媽講嘅原因就係今年唔去, 就冇機會畢業之後去, 因為我想喺美國搵工, 畢業後就要留返喺美國。 呢個原有d牽強, 因為解釋唔到點解我想去backpack一年, 只不過係一個今年而唔係下年去backpack嘅原因。 係咪真係諗清楚架喇? 其實tun軑仲黎得切wor… 八月先開學… 癡線! 雖然一定辛苦, 但呢九個月嘅所見所聞,一定畢生難忘! 就當係一個人生的挑戰!

直家先3:30pm, couchsurfing個朋友約左8:30pm, 喺Plaza Las Americas 等… 五個鐘真係唔知做咩好 lol 唯有update下本diary啦! 好快到Xela (Guatemala) settle左應該會好好多! 宜加真係好悶, 口喝同攰 😦

頭先喺plaza識左墨西可三姊妹, 佢地喺果度開檔。 咁我先冇等得咁辛苦…

仲好有住柴灣嘅感覺…

3:37pm

Leave a Reply

