我的快樂時代2.8- Buenos Aires篇

高貴大方又古典sexy
第一眼已經被她深深吸引

講緊嘅係布宜諾斯艾利斯

 歐陸味道建築, 揉合西班牙、意大利同烏拉圭嘅文化風土
好難唔愛上呢個城市

dsc04725
三面國旗, 展現 Buenos Aires人獨特嘅身份象徵

阿根廷多靚人就唔使講啦
南美人愛跳舞, 又點少得來自阿根廷Tango

成日聽人講話Buenos Aires好危險, 一宜都唔覺, 直至我行到呢個區

第二日約左喺Patagonia識嘅上海女仔
Hike 完Torres del Paine 落返town 落腳嘅 hostel
撞返佢
我地傾外左好耐
原來佢下一站又係去Buenos Aires

dsc04754
搵左佢出黎, 食左個ok 出名嘅全肉宴
“2人份量”夠4人食

dsc04730
熱愛足球嘅我, 點可以唔黎小保加主埸潮一潮聖

dsc04739
當日有埸南美自由杯
不過因為唔夠Peso而唔想使cash
所以離開

<<講起換peso, 所有朋友都會同你講要帶美金黎阿根廷
點解?
以往peso貶值 同flutuate得好勁
政府set 個official rate 做 usd 1:8 argentine peso
當地人對peso好冇信心
所以個個爭住hold 美金
衍生一個unofficial 嘅exhcnage rate,叫做blue rate
blue rate usd 低至1:12 高至1:14
我做為遊客, 只係知拎美金玩阿根廷可以平40%

點換?
成條街至少有三四十人叫緊CAMBIO CAMBIO CAMBIO
然後就會帶我去一個神祕地方

有一次
傾岩exchange rate
有位女仕帶左我上樓, 叫我入一架咁樣嘅elevator
elevator
我猶疑左好耐, 我覺得太shady

最後上左
入左一間房
房入面照住藍色燈
有四五個男人擔住口煙
仲謗敢直望
最後好彩咩事都冇>>

餐廳外

我地食完次後, 警察已經封哂路唔俾人入
而餐廳為於果區正正係封路內嘅範圍
古巴藉嘅餐廳老闆見我地問
就同我地 blah blah blah
唔明
然後捉住我地隻手
原本佢想話俾USD$100佢佢就可以中埸偷偷地帶我地入去球場

我地考慮左好耐
雖然我想睇, 但係好似唔值咁貴
同埋剩餘嘅peso同美金都唔多
仲諗住買波衫俾friend
所以決定唔睇… 😦

dsc04755
離開球場四圍行

dsc04756
dsc04757
dsc04759

dsc04758
球埸另一方, 聽聞火車軌係明暗交界線
愈入夜感覺愈雜
我嘅直覺又話我知, 唔可以再留

第三日
我決定四圍去搵野食!

dsc04775
Puerto Madero區 street cart La Dona -Milanesa三文冶
Address: Azucena Villaflor y Achaval, Costanera Sur

dsc04801
Empanada (sor 太好食相機冇得食)
新鮮出爐empanada有d似雞批
不過呢個牛肉 empanada 外脆軟
我宜家食返十件都ok
Address: Bartolomé Mitre 3400

dsc04820
Choripan ( chrizo + pan i.e. sussage + bread)

dsc04821
with hot sauce omg T.T

dsc04766
唔記得左係咩, 入邊有芝士好似…
Palmero區 Las Cabras
Address: Fitz Roy 1795

dsc04822
Sunday Market 🙂

買左一個Mate杯
就係因為上次喺Glacier有對couple情左我飲一淡
所以買黎做紀念

一邊搵平波衫
突然見到有個international market
但係好攰所以返左hostel

返到hostel識左一個德國中年男人Paul哥
原來佢有個香港女朋友 May姐
佢地年輕時backpack 識嘅
佢地喺Nepeal post office 不約而同地碰面嘅邂逅故事, 真係拍哂案叫哂絕
咁佢叫我出去咪一齊出下啦

最後一天
我再走走Buenos Aires 我最鍾意嘅地方-San Telmo Market
dsc04780

dsc04782
見到有賣USD$2紙, 價值 80 Argentine Peso
我最後一日缺peso, 得美金
一心諗住blue rate = usd$6, 不過佢話official rate 係1:8
心諗…. 好想要.. 不過好lerk水!
真係識玩exchange rate

dsc04786

dsc04788
結果用左usd$1 買左二三十張舊postcard

2015年3月26日
寫於Lab Toastadores de Cafe

Leave a Reply

