有理冇理食ceviche之—最快捷攪肚痛的辦法

???????????????????????????????

<有理冇理食ceviche之—最快捷攪肚痛的辦法>
二零一五年一月七日

嘩, 呢個不得了. 黎到中南美洲, 一定唔可以唔試著名既美食- ceviche. 簡單黎講, ceviche係海鮮+lime juice+ onion +red/green pepper. 今日喺Trujillo  Mercado Centro食既ceviche, 污糟到一個點!  不過見咁多local都係度食, 連價錢都冇問, 就坐低左. 心諗食唔死既.  問左 一句 “請問呀媽係咪女人”嘅問題- 我指住問“Ceviche?”咁擺到明就係啦哥仔._.  坐低之後, 真係有d俾呢位呀叔真係嚇親. 圖嘅左邊有幾碗己經ready to serve嘅海鮮. 我睇住呀叔佢用攪完生魚支羹, 從準備好果碟海鮮, 匹d海鮮落 我隻碟度…真係夠哂鮮…!!  細心一睇 yee, d 魚好似唔係好熟wor 大佬, 呀唔係其實係唔知煮左未… 望下四周見個個都係咁jell 呀jell 咁姐係ok 啦 (魚生都係生食架啦)  (其實又好似熟熟地^^”)

一路食之際, 就係呀叔大展伸手既好時侯! 佢雙手dim完條(生嘅)魚(因為有客想買), 之後將一條放左喺枱面嘅squid , 放左入一兜水入面洗左一洗, 然彼將d唔要嘅水一野fing落地下. 跟住切切切切, 將squid 切成粒粒,  然後又用同一把刀, 將一d紫菜既物體洗一洗, 切絲, 又用同一把刀, 將一d蟹仔dup粹,d wudud汁飛哂到我隻碟度… 然後又洗一洗, 又一野fing哂d 水落地下… 之後佢將d蟹仔加鹽, 加pepper,然彼從ready好果碟海鮮倒左一d灰色既物體(相信(希望)係lemon juice…) 倒落d蟹倒. Hmmm yumm……

唯一一樣可以安心食落肚嘅係番薯. 呢度d dish好興伴番薯. 甚至街邊食串燒都會伴一舊. 呢碟ceviche亦唔例外. 老闆果然係老闆, 佢好似知道我覺得好食咁, 問我要唔要多舊. 我梗係話好啦. 呀叔又用同一把刀, 同一對dim完魚嘅漯手, 拎左一大舊番薯, 砌左一半俾我. 係0.378秒中, 我心諗 “好野! 你真係有我心. 其實d魚真係唔係好夠飽, 我碟野都有一細舊. 有多舊食又唔區嘅. 不過, 佢好似冇洗過手wor,  仲要用同一把刀, 但係我真係要好想食多舊. … 都遞到埋黎啦, 唔通話唔要咩, 唔通話yee你隻手好鬼污糟囉 – 咁咩.. ” 於是就笑住口話 “Si!”

食完同另外一位食客dea左兩句, 佢話呢頭都有d中國人. 就係呢個時侯, 呀叔收左我隻碟, 我問幾錢, 佢話5 (soles) = hkd13. 禮手將隻碟放左疑似洗海鮮果兜水度”浪”左”浪”, 簡單又快捷, 加塊生菜, 準備serve下一碟 . . .

真係考腸胃…

冇下次…

p.s. 呢個trip食過最好味嘅ceviche 可能係喺Belize嘅Caye Caulker.

3 thoughts on “有理冇理食ceviche之—最快捷攪肚痛的辦法”

Leave a Reply

