有時侯在旅途中, 我只需要水一樽, 麵包一個, 和床一張 —上

<有時侯在旅途中, 我只需要水一樽, 麵包一個, 和床一張 —上>
2015 年1月5日  於 Trujillo, Peru

來不及掛念Gapalagos的好友們, 在路上又認識了一些新朋友. 今次是在Ecuador- Peru 邊境認識的. 他們分別是來自哥倫比亞和德國的兩對情侶! 過境原本10小時的車程, 卻花了20多小時…

自12月31日離開 Galapagos後, 心裡滿心不捨, 因為又要獨個兒上路. 對於一向識朋友”慢熟”的我,要投進一個新環境, 又要是個難過的時間. 回Quito後於Diego家Mitad del Mundo借宿了一晚, 吃過Ecuador地道住家菜, 看過西班牙文Forrest Gump, 突然有點想家… 第二天早上跟Diego 道別, 乘1小時南到市中心,再乘1小時到巴士站, 再多10小時, 便到達一小鎮Cuenca! Cuenca很有小城風味, 但看過的實在太多… 現在我更喜歡helpx/volunteer的旅遊模式, 除了可以有更多時間跟朋友有更深層的溝通, 也可於一地方逗留更長時間, 可以好好享受.  我心裡突然想: 是時侯轉轉新地方, 下一站第秘魯!

現過境有如過尖沙咀一樣, 早上決定, 早上便可出發. 唯一一個問題是南美國家比中美洲的要大得多, 像要橫跨秘魯, 車程應該大約2天… 逐步逐步來吧. 我計劃先乘十小時到Mancora(邊境附近的一個城市), 再多十小時到Trujillo.

(唔想再用書面語)朝早7:00 am去到巴士站, 遇到第一個問題: 直通車冇哂飛. 再追問下原來都有位, 不過只到邊境. 心認去左先算啦. 我架車去到“邊境”附近就放低左我, 而我要跨過大約一段500米, 兩旁都滿佈食肆和當地人, 即刻淆左, 諗起上網睇到秘魯打劫, 槍擊案… 經過警察站後, 上左架的士, 因為距離邊境仲有10分鐘車. 到達邊境之後, 一個人都冇. 過境手續非常之簡短, 係我過過咁多個邊境最快嘅一個. 就在秘魯職員 “給”左個印之後, 見到有一對情侶. 我就上前問下佢地係咪落 Peru同知唔知點去. 男話佢都唔係好知, 不過我地可以share同一架的士搭去另外一個喺Tumbes嘅巴士站. 一分鍾之後, 另一對情侶走埋黎問我地有冇興share  架的士, 咁就perfect哂啦, 雖然我book左一間喺Mancora嘅hostel (我連Mancora喺邊, 甚至差d連點讀都唔記得左). 大半個鍾之後到左Tumbes, 時間係下午2pm.

傾落原來佢地分別來自德國同哥倫比亞. 德國人又係遊南美:} 而哥倫比亞人就(直接)(搭車)去 Buenos Aires. 我同德情侶們都o左. 因係你要知搭落Argentina 真係時間唔短… 問左司機意見, 佢地都決定下一步係去Trujillo, 距離Tumbes大約十個鐘車, 亦係我打算第二日會去嘅地方. 於是好啦, 一於跟, 至少多幾個人好照應. 果陣時間為下午2:30, 但巴士夜晚8:30先開…  結果同德國人一齊hea左5粒鍾! 佢地係我識嘅咁多情侶, 最正嘅一對之一. 佢地叻得黎又唔會囂又易傾計:} 同埋有時都好講人夾人嘅! (太多dea嘅女仔/人尤其咁煩 lol) 不過行左咁耐真係好少遇到唔鍾意嘅人!

終於到8:30pm! 食飽個肚後又再次搭通宵巴士. 由於其他較企理嘅巴士公司全部都冇哂飛, 所以我地搭嘅係一間設施比較簡陋嘅巴士公司. 睇到架巴士個頹樣, 我又諗起上網有人講係秘魯北部曾經發生armed robbery, 心諗我係賊係打就係打呢架車! 再望望四周, 男女老少bb都有齊, 冇事嘅(自我安慰)! 開車喇! 司機熄左燈, 各位都將凳教低, 準備瞓覺(咁話). 開車半個鐘之後, 突然傳來一陣又一陣嘅敲車門聲!! 恰著左嘅我嚇左一嚇醒左, 好快又冇左聲 (之後發現有一個行李門瑣唔實…) 大約半個鐘之後, 全車燈又著哂, 車又停左, 有兩個警察上左黎, 啤左啤, 過黎逗我叫我攞passporte出黎, 好啦… 半個鐘之後到左一個車站, 突然車外傳來一陣又一陣, 今次係嗅膠味! 仲見到好多白煙, 我仲以為係咪有座大廈噴埋d廢氣去黎, 做乜仲唔快d駛走呢? 擾攘左十分鐘後, 有人大叫”Todo bajan”, 姐係全部人落車咁解. 究竟發生咩事呢? 已經冇覺好瞓, 唔通今晚要喺車站過夜?…

2 thoughts on “有時侯在旅途中, 我只需要水一樽, 麵包一個, 和床一張 —上”

Leave a Reply

