單身的好處

琴日一早諗住踩入US Embassy 諗住問個visa問題,點知原來冇walk-in consulting… 唯有死死氣揾個library上網睇下可以點搞啦… 行左落好耐未去過嘅大會堂,再去埋上邊圖書館睇睇。去到已經唔想再諗visa嘅問題,借左本愛情小說,諗住揾個靜靜地咁睇下書啦。一時諗起幾日前同個friend去左10號碼頭度吹水飲酒,咁不如過去啦! 點知一落圖書館樓下就傾盆大雨… 去到碼頭成鞋濕唒…

睇到十二點幾見悶悶地,就過返皇后像廣場,嘆返個焗豬…正! 食完後,去邊好呢? 一於入元朗! 不過入元朗架巴士岩岩走左。見到969,心諗咁入天水圍啦!

感覺好快就入到去,可能未搭過969入去… (好好奇好遊客嘅心態)。反而係TSW loop兜左好耐…天水圍──給人一個圍城、經常有悲劇發生、生活條件坎坷嘅地方。但係去到完全冇想像咁差,有d似小西灣,周圍都有有好多好多樓同學校。TSW人生活唔算好富裕,但係自成一角,總算一個安居嘅小社區。係天水圍市中心個站落車,漫無方向咁行,突然醒起TSW 有個濕地公園!! 去到驚覺「星期二休息」…… 又死死氣咁light rail去元朗。途中無聊text一個 – 有個住係TSW嘅女朋友 – 嘅朋友,佢介紹我去一間位於元朗、幾出名嘅茶記。

DSC_1390

係屏山站落,向坑尾村方向進發 (ding原來有個坑尾村站….)

DSC_1392

似喇似樣喇近喇!

 

 

DSC_1397

亂打亂撞終於俾我搵到坑頭村! 一去到有d誇張,有幾排人坐左係出面…… 我一丁友,攞左籌,要等成三、四十張枱 =0= 見到個waitlist好多到係兩個人,同埋入邊都有d單丁位,就決定搭枱去^^

 

叫左個招牌菠蘿包同檸檬益力多

DSC_1395

DSC_1396

 

招牌菠蘿包到左,搭枱有個哥仔同佢d clients傾緊新屋裝修問題,客氣地叫我要先,我話「你先啦」。最後都俾左我先。我諗住等埋杯野飲先食啦,但不出幾分鐘,突然傳來一句「菠蘿包賣哂」,心裡不禁暗喜。拿拿聲食喇喂仲等!!! 可能我食左lunch先入黎,個包味道不過不失,但菠蘿包咁炮製好有新意! 檸檬同益力多嘅味亦出乎意料咁夾!!

埋單$30,然後見等緊嘅人仲等緊,沾沾了一下(可能不自覺笑左出黎),昂然闊步、不失霸氣咁離開 Lol

二零一四年六月廿四日        元朗、天水圍

Leave a Reply

