瀑布灣之行

返左香港兩個星期有多,突然諗起之前有個friend提起過瀑布灣。我話聽過呀不過未去過。所以今日心血來潮,想去走一趟。搬左屋之後入去就遠少少,不過都值得嘅!

由華富搵到條路細落去,行下行下見到好多uncle們喺度游水。傾落知道原來佢地日日都會黎游水,幾凍都係!唔講真係唔會留意,原來睇水清唔清就知果日吹咩風。DSC09877

 

沿路見到好多佛像

DSC09863

 

一路向貝沙灣方向行左大約十分鐘,已經行到盡頭。沿路行落去見到一個藍色、瑣住左嘅閘。都唔知瑣黎做乜,閘傍其實有個位入。

DSC09913

去到都唔見有其他人。個瀑布雖然細細地,但都覺得好靚!

 

後面有成排豪宅破壞晒個景…

DSC09914

 

瀑布灣眺望某某海峽

DSC09920

 

臨走時有一個model同三個cam man黎左。咁難得有人俾我影下,梗係留多陣!

DSC09921

 

黎華富另外一個原因係因為我知呢度有一兩間冰室!入左其中一間坐低左。因為冇哂菠蘿包,冇得嘆菠蘿油… 結果叫左個紙包+杯凍奶茶,都正!

DSC09960_2

巧遇一位健談嘅呀叔。原本影緊杯茶同蛋糕,都唔係影佢… 佢就講笑式係度叫我唔好亂影。住左係呢度40幾年,拎住杯啤酒大談人生哲理lol… 我諗都聽左佢講成大半個鐘…

「後生仔,你幾多歲呀? 有d野唔到50你唔會明嫁喇。你先廿幾,我唔信你50前唔使捱。不過你到島先講啦,唔好話我咒你。」

「攝影最緊要係咩呀,題材丫嗎!好似呢度咁,點解呢度又要放一個(福祿壽), 果邊又要放一個(關公)? 你問下老闆娘就知道哂啦!明唔明呀? 丫,你咁L蠢嘅。 咁點解你黎呢度影丫?」我話冰室係香港其中一樣嘅特色。「梗係唔係啦!咁呢度都幾十年啦好多呢d地方都拆左,咁好多度都係咁wor。拿,如果你去每個區都影到一張代表到果區嘅相,咁你就好犀利喇!明唔明呀?」

「我讀得書少,咩攝影我就唔識,我淨係識用眼睇,部相機都係對眼黎喳嗎。拿,你地冇近視,我就唔同,啱啱廿蚊買左副老花。係睇得清呀,但係唔同加嗎,後生仔!」

「好啦,係咪影呀,俾你影張相留念喇!」

DSC09980

二零一四年六月十日      華富村、瀑布灣

Leave a Reply

